Pages

Site2 yg lebih menarik...

August 10, 2011

Wordless Wednesday #4

Ade kea ea jalan cmni...? musykil2..hahaha


18 comments:

cintatulip said...

terbaik r jalan!!

wirdawhatever said...

haha. camni confirm tak jumpa jalan balik ;)

sarah honey said...

amboi awalnye dia buat WW!

hahaha

hayatFARAH said...

kalo ade mesti ramai yg buat keputusan dok dlm umh jew..huhu

FYA PELANG! said...

juling mate den Y.Y



http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-9.html

syahiraaghani said...

wuhoo ! gile lah. mcm bola yg besar je.

Awan Biru said...

Bakal-bakal ada.

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

pergh. tak macam jalan rollercoaster pulak ?. bestnyaaa kalau adaaaaa ^^

Mixhedryanson said...

Liku-liku kehidupan...

nick dot anis said...

hahaha i mmg surrender awal2 la nak drive kat jalan cani:-)

teynteyn the doll said...

fening smpai tahun depan la mcm ni

hana said...

pe jadah nye wujud jalan camni..
hahaha..
boleh sesat x jmpe pngkal jalan..
=D

Abang Kacak said...

byase jalan orang cakap 4 tingkat ke 5 tingkat.. ni da sampai bergulung da ni.. hahaha

Aizawa gurl said...

giler ah jln die..ade ker ni??kt mane??huhu

officially19 said...

erk,nak lalu mana pun dah tak tahu.

dhiera said...

wjud ke? macam tak boleh je nak jalan kat situ~ ngeri kot. ala ala, roller coster..

salam perkenalan ye~

Shahrul Izwan said...

perghhh berbelit2.. kalau masuk dlm jalan ni mmg xkeluar2 dah! hahaha :P

SIKZAM 99 said...

ni kena guna GPS..kalau sesat x tau nk bwt cam mana...cool lah..

Lagi Best.....^-^